• Ürün/Hizmetin Pazarının Analizi

• Ürün/Hizmetin Pazarının Analizi


• Ürün/Hizmetin Pazarının Analizi.

 Ürün/Hizmetinizin pazardaki karşılığını Swot analizi ile değerlendirmelerini yaparız. Piyasaya girişi, markanın gelişimi, veya düşüş dönemlerini belirleriz.  

Hedef Kitlenin Tespiti  Marka hedef kitlesini belirlerken kreatif çalışmaya önem vermelidir.

Kreatif fikrin hedef kitlesi, ürün/hizmetin hedef kitlesini ve medya planının hedef kitlesini belirler.  

Doğru Mecraların Tercihi  Markanın hedef kitlesine uygun mecralar belirlenir, doğru mecra planlaması ile mesajın hedef kitleye ulaşması sağlanır.  

Yayın Takibi  Medya planınızın yerinde gerçekleşmesi konusunda gerekli hassasiyeti gözeterek takibi sağlanır.  

Raporlama ve Değerlendirme  Kampanya boyunca yapılan analizler bir araya getirilir. Kampanya boyunca elde edilen veriler doğrultusunda raporlar sunulur.











.