Neden Açık Hava Reklamı ?
Billboard, megalight, bina giydirme uygulamaları, üç boyutlu, iki boyutlu tabela ve totemler, ışıklı panolar, led ekranlı reklamlar, otobüs giydirme ve daha sayabileceğimiz
çeşitleri ile reklam mecralarının en etkili taraflarından birini oluşturan Açık Hava Reklamcılığı günümüzde markalar tarafından sıklıkla tercih edilmektedir.
Teknolojinin gelişmesi ile birlikte insanların aile yapısı buna bağlı olarak çevreleri, sosyal yaşamları da değişmeye başladı.
İş merkezlerinin lokasyonlarının çeşitlenmesi, eğitim hayatları, sosyal çevrelerinden dolayı insanlar artık evlerinde daha az vakit geçirip günlerinin büyük bir çoğunluğunu dışarıda geçirmeye başladı.
İnsanların dışarıda bu kadar aktif olması da açık hava reklamının önemine büyük ölçüde katkı sağlamıştır.
Açık hava reklamcılığının en önemli özelliği hedef kitleye kolay ulaşması ve akılda kalıcı olmasıdır.
İnsanların zamanlarının büyük bir çoğunluğunu dışarıda geçirmesi markaları da açık hava reklamlarına yönelmesini sağladı.
Diğer bütün mecralarda olduğu gibi bu mecrada da ürün, hedef kitle, analizleri yapılıp bunun sonucunda bir planlama ile farklı teknolojiler ve gelişmiş uygulamalar sayesinde mesajı etkili bir şekilde son kullanıcıya ulaştırır.
Açık hava reklamları, doğru analiz, planlama ve hedef kitle ile birleştiğinde markalar için çok etkili sonuçlar ortaya koyuyor.
Aynı zamanda açık havada yaratıcı işler oldukça konuşulup beklenmedik bir şekilde marka bilinirliğine katkı sağlıyor.
Markanızı tanıtıp, Hedef kitlenize hızlı bir şekilde ulaşabilir, markanız için planladığınız iletişim ile bilinirliğinizi artırabilirsiniz.
.